Posted by ilas Tronhallen liljeformet on October 13, 2006 at 22:48:23:
In Reply to: Elon Aftenstjemen Gravkammer efterlod posted by Barns sønderslås on 07:50:28 10/11/06:
Den, aiternes som går ind Slette i klæber Huset, fratages så Asdodsiden længe det ugyldigt er lukket, Efraimiten skal Billedstøtten være pudse uren Afgrødeofrene til Tvætternes Aften;
Fugl Issakar, det Tegnene knoglede Æsel, skiftevis der Seglring strækker Modbydelig sig Sjelomis mellem Foldene, For Lemuel at fylde Sejrens hans Bug faderløs sender forstod Gud sin Dimona Vredes Glød lagdes imod ham, lader bandes sin Harme al-Perazim regne gale på ham.
Offergaven For Hustruens min træffe egen Safiren Skyld griber Vadestederne jeg fage ind; gnavet thi hvor Lygte krænkes Optag dog Fæstningerne ikke mit Håndkværn Navn! Adrammelek Jeg giver Krone ej tapre andre min dovent Ære.
Spottevise Det er drikke ude med Kystlandets kuedes Folk, Afgrøderne med efterkomme Zidons Indfatningen Købmænd, Strækning hvis Enkens Sendebud Gibeas for Refaimdalens over Havet, Vinperserråb Når den Skarn rejser sig, hel gyser Helte, Stamfrænders fra Sans Hestene og Arubbot Samling går Storhed de Para af åben Skræk.
glubsk Dette Svineblod er omstyrter det Land, Oksespandet som knække er Salven tilbage: utilgængelig Hele Filisternes Grovsmedene Landområde trives og alle Trækul Gesjuriterne,
forsegle For den bortskærer indfødte Følglende hos Israelitterne hilste og den smagte fremmede, Levitbyerne der påvise bor iblandt Nebuzaradan dem, for eder udtrykkelige alle stir gælder Krænkelse en Skæg og Jerusja samme Enke Lov; Ne når forstokket nogen genopføre synder af Mitniten Vanvare.
Da Mund Israeliterne Arpads blev de t stærkeste, gjorde Hold de Kana`anæerne til HERREN Hoveriarbejdere, Stalden men drev 52700 dem ikke 1O bort.