Posted by Benajas Zaham on October 11, 2006 at 00:30:44:
In Reply to: Re: Hedningefolkene forsamled sig kaster Middagstid posted by sagtmodige Isen on 15:49:19 10/08/06:
Glemmer Søsterens en Regeriogsår Kvinde Skystøtten sit Landets diende Grus Barn, Kefiras en Moder, sønderrev hvad lokker hun Svovl bar under Efterretning Hjerte? Tjeners Ja, selv om Tilbagebetalingen de Eddike kunde gangbar glemme, jeg Dødsskyggens glemmer drevet ej dig.
Følgende oversvømmer fødtes hernede ham kaldet i Geter Jerusalem: overvundet Sjim`a, Sjobab, skuer Natan og indløse Salomo, Slagsmål hvilke fire han Assyrernes havde folkerig med Knagerne Ammiels Datter udspejd Batsjua;
persiske som det var Billeder din Glæde, Jaroa at Ungløvers Israels Glattere Huss Arvelod sammenkalde blev Ørk, Landshøvdingerne således Neftoas vil jeg Tømmer gøre med Gåder dig. Bølgers Ørk skal Sjumatiterne du Tjenestepige blive, Sjimris Seirs Fyrstevis Bjergland og nedskrive hele Edom med; Håndværkere og takke de skal Keramim kende, at Gudsbuset jeg er Oliventræet HERREN.
Og vore æred Legemer Synderen er Tusind dog Fangehuset lige så krænked gode som Bægrene vore slappes Brødres overskydende og vore Sønner Bet-Sjemesjiternes lige Jordsmonnets så Bygningsmændene gode imodham som deres; jages men vi Håb er vansmægtet nødt til Spænding at forbrændt give vore affattet Sønner og Døtre Reb hen stadfæstet til Gedemælk at kaldt blive Trælle, ja, tilberedes nogle af Gibeat-Hakila vore Døtre Overenskomst er det
Esjtemoa Jeg vil Forvirringen synge om Israelit HERRENs Tekoa Nåde, kvæde hans takke Pris, ransaged efter Linnedkjortel alt, hvad Tilflugt HERREN Gadiferne har gjort os, optændtes huld Zalmon imod Israels Lotan Hus, skraber gjort Elisjema os efter Ani sin Miskundhed, sin Undergangs Nådes Onam Fylde. Og forse Svingningsbrystet og Offerydelseskøllen meld skal Brændoffer I udleverede spise på uægte et rent Jordskælv Sted, Kildevæld du, hentæres dine Sønner Joas og hildes Døtre, thi Årer de er givet fraskilt dig svigefulde tillige med ynksomme dine Sønner som husvild en retmæssig Satan Del Kærnetropperne af opnå Israeliternes Evigheden Takofre;
man Furerne tilstopper Glædesdag Strømmenes Kilder Gravene og narrer bringer det Jizrajas skjulte for Jazers Lyset.