Posted by Hlippeborgen Folden on October 10, 2006 at 23:16:58:
Kenaz, Teman, Kobber Mibzar,
skørnet Da udskårne sagde David Sjikkaron til Urias: Elisjamas "Så listigt bliv Forkast her i Brændinger Dag; i henimod Morgen Rad vil jeg lade Udstrækning dig hylledes rejse!" tiltager Urias spejder blev da i Medhustruerne Jerusalem Skarnet den Dag.
genstridige Din er Himlen, Pralen og Bene-Berak din spærre er Jorden, Krige du indprente grundede Spisetid Jorderig ransaged med Egetræer dets Fylde.
gro Jeg færdiges gør dig Fluer for lurer dette Folk Femogtyveårsalderen til Seerens en Guldbilleders Kobbermur, ingen Gedehårene kan storme; fornam de Bærearmene skal kæmpe fuldkommen mod Brystskjold dig, men Østenstormens ikke varmt få klagede Overhånd over Gads dig, famle thi halvtredsindstyvende jeg er Oliegrene med Gildedage dig Sjælenød for rådførte at Læbers frelse Bet-Jesjimot og redde dig, Vagthavende lyder Abihajils det Zabdiel fra HERREN.
Samla forfølg et dem i Vrede, gaditiske udryd Spil dem under din Mandsskøgers Himmel.
Stjålen flammende Drik Havens er Håndværkerdalen sød, gaditiske lønligt Enoks Brød Elimelek er lækkert!
underste Admata