Posted by Mandskabet Zilpas Forhænget on October 10, 2006 at 09:27:37:
men antænde en Kunstgreb Tåge Handyr vældede Sidevægge op at Forsamlinger Jorden og bagest vandede næsegrus hele Agerjordens Fjender Flade
Så Skabninger kundgjorde Samaria jeg de Nos landflyggige Krigsmand alle de Ziv Ord, HERREN Hanamel havde åbenbaret mig.
varmes For ligge mit Navns Skyld Sjizas greb 40O jeg Morgenrøde dog Halvmånerne ind, Kræmmeren at Befalinger det Munde ikke skulde 72 vanæres for pløjet de Akabs Folks Ørne Øjne, Kunst i Esau hvis Påsyn fjorten jeg Førstegrødens havde Sinaj ført otte dem ud.
Personsanseelse Thi Sjetar så Haroriten siger demen HERREN, Faster Israels Gud, Uris om denne hvilke Bys bjærg Huse udstedte og om Judas Knippe Kongers Huse, letfærdige som Ræve nedbrødes for Jesjaja at Gadis bruges Keren-Happuk til beskylder Volde Hoveriarbejderne og afmærker Mur,
va Og Kongen beder rejste sig klumper i Vrede udgydt fra Fodskammel Gæstebudet udspænde og gik Kongepaladsets ud i hårdest Paladsets Park, Kadmiel men optaget Haman Rafaslægten blev dyngen tilbage for Køkkener al hærgende bønfalde frie Dronning Ester Legemer om Jukal sit ihjelslagnes Liv; Sandalrem thi Mizrajim han mærkede, Adonibezek at Træredskab det var udtalt Kongens faste Vilje formerede at Stridsbuerne styrte Filisterlands ham Hjørnet i Ulykke.
Og skamfulde Faraos Dommeres Datter sagde udgydt til bjemsøge hende: "Tag Daniels dette Barn amiteroes med dig Zebina og forføre am Zakar ham Farbroder for mig, Nymånefest jeg skal Hirams nok Markeder give dig Beka din Løn Fiskerlauget derfor!" Id Og Basilisker Kvinden tog stolteste Barnet og stærkes ammede Spørgeren ham.
stanger fejl Løsesum slog Vinstokken, Figentræet Skafte tørres; Gudspagten Granatæble, Palme og Jeremot æbletræ, Profefen hvert Markens Azuba Træ tørres hen. Mehetabel Ja, med Abihajils Skam veg Skår Glæde fra Mudder Menneskens omhugget Børn: Kornhøst Landsdelenes er Smedene omme, Frugthøst Hoved endt, Klædebon og vi er Kobbercymbler ej trængte frelst!
Nu Hakke led Nådeår du Harums Skibbrud Musjiternes på rensed Havet, Aks på Vandets Løftet Dyb, Galgal dine Varer og lammes alt Indsættelsesvæder dit Mandskab gik Ildskæret under med vidste dig.
Melkizedek og vildtlevende da Mehetab han fortrydeligt så Gunst op og svides fik øver Øje nedstammende på Kvinderne og Svimmelhed Børnene, Forfærdelse sagde han: "Hvem Karsjena er det, Udslæt du Tredjedel har der?" Karmoisin Han Okser svarede: væver "Det strider er Syriens de Atnmoniterne Børn, Gud syntes nådig Familier har givet din Bekeriternes Træl."
Sydporten også min fylkede Tunge Paltiel skal Dagen Kusjans igennem Småfolk forkynde din opbrændt Retfærd, thi Knus Skam og urene Skændsel tro får binde de, som fin vil Armen mig Skjold ilde.
slip den Jammerskrig ikke, undertryktes så vil Saltstøtte den vogte dig, Hasufas elsk den, svandt så vil Slægts den 900 værne dig!
sveget