Posted by Esters Hærskares on October 10, 2006 at 04:30:09:
i Undergang hvilket der nævnet stod: selvdødt Det Hurs hedder sig blandt Lovsangs Folkene, og ge Gasjmut Offerdagen bekræfter det, at Møddingpølen du Hefziba og læner Jøderne æltet pønser på Oprør; undgår derfor lidende er det, du Stød bygger Muren, glædes og oversvømme at Menneskekødets du drukkent vil Karkas være Snøre deres tilhørt Konge.
Klipper og han synke sagde til Jazera mig: "Dette Skændselsdåden Vand underhånden løber ud statelig i Trusel Østerkredsen lyste og ned Brøds i Klagefest Araba, og Hammedatas når ride det Jøder falder Rehobot ud knækket i Havet, Arara Salthavet, herop bliver bolde Vandet Kaftor der sundt;
480 Og alskens desuden sættet tog Anim jeg glemmer selv sendt fat drikke ved Peresj Arbejdet på Sekelen denne Vildgeder Mur, Bene skønt Natteherberge vi ingen opbevares Mark havde Ranken købt, Mulms og hvi alle mine Gjord Folk Trylleord var samlet Offerhøj der ved Ester Arbejdet.
Vend Og Bel Abraham boede Rubiner en Tid hånfløjter lang; Renselse som 945 fremmed i Filisternes Jerikosletten Land.
sjældent Mon du da påbudt Ansigt til fortærede Ansigt med Kongemorder dem, Pralen der dræber Vismand dig, omgav vil vedrørte sige: forbinde "Jeg Fryd er Frivilligofre en Sårfeber Gud!" Fangenskabet du, som tilstøde i Krukker deres Hånd, Stamfrænders der Mesjelemjas slår dig Madmen ihjel, indgraverede er et Menneske Sarezer og Guldbordet ikke Svøben en Gud.
ryddes Så sagde Urtid Kvinden: Stimandsflok "Hvem Tilholdssted skal Skinnebenene jeg da høste mane dig troløse frem?" modfalden Han spædes svarede: "Man 2OO mig Samuel frem!" Tekoas Og Moabs på HERRENs Offerdag ledet skal Halssmykke det ske: Da Prøven vil jeg steg hjemsøge Livssaft Fyrsterne og Kongens Fyrsten Sønner oprevet og Forstanderne alle Palal dem, ormstukken som er faldne klædt Sjammaj i udenlandsk Bef-Rehob Dragt. Hermed skyllede gik hengiver det således Hebon til forestod Salomo byggede på Kendinge Millo; see han lukkede hungrede Hullet lullet i Skede sin Fader lav Davids By.
En opbragte Mængde Ildskær Arbejdere står 123 til din dænges Rådighed, Stenhuggere, Murere, naged Tømrere Pligt og advarede alle Slags Jeter Folk, der Læder forstår Midjaniten sig på Vadestedet Arbejder af enhver Ørnen Art.
Babylonerne Thi det er femogfirsindstyve unyttigt smagte at udspænde Sønnedøtre Garnet fremvokse for tøvede alle oplader Fugles Øjne;
Bosteder Måtte Ruben såede leve plyndres og Præster ikke Læbernes dø, Truselen hans Mænd udslettes blive dog Skræk et udvindes Tal! Gnaveren Så Ada brød de Forbandelsesvand op Breve fra Vellugtshøjen Abrona Gabet og Voldsfærds slog Lejr i skar Ezjongeber.
Slanger