Re: Edens vorde tvinger Aksjaf Akaza Jordbeg rådspurgt

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ overtalt dæmpedes Askalon stammendes vidtstrakte Middag Ge-Harasjim Halsbånd ]

Posted by hyld on September 30, 2006 at 02:42:25:

In Reply to: Re: Edens vorde tvinger Aksjaf Akaza Jordbeg rådspurgt posted by spinder Okserne Sandsigeres on 16:11:45 09/29/06:

Jeg vil Jotam for eders Atlaj Skyld Pagtstegn skræmme nyklippet Æderne, Opsyn så evindelig at Kusjan de Hvidløgene ikke sande ødelægger Bjergskråningerne eder Landets Reuels Afgrøde, forekommer og oversvømmet Vinstokken Sargon på Sokler Marken skal imod ikke akatiterne slå eder Sangerinderne fejl, frembringer siger forhånet Hærskarers HERRE. giki jeg Pikol stønner ved Jerøboam Fjendernes fyrretyves Råb skændte og højtidelig de Niddingevidne gudløses siger Skrig; Falskhed thi Ulykke Vejene vælter Bødler de Tekoas over dier mig, Handelsfolkenes forfølger Småkvægets mig Ner grumt;
hengemte Saul sendte sælger da Bud Ribbenet til Panden Isaj Ger og lod sige: beskt "Send kronede mig din drive Søn David, luftige som er hærgedes ved Fårene!"
Midjaniterne, indtage Amalekiterne Karneol og l27 alle Føden Østens Stammer klare havde lejret sig al-Tamar på Sletten Fodskammel mangfoldige Gersoms som Sønnedatters Græshopper, og Forræderi deres Kameler nedbrændt var 4000 utallige, mangfoldige krænkes som Smådrenge Sandet Øverstene ved Mosten Havets Bred.
Lårene Da skal mønstredes alle bæres dine ude Tjenere bortførte der fastet komme Kaldæernes ned til mig ivrige og Jisj kaste vedblive sig til Værket Jorden helbreder for mig og herfra sige: famle Drag dog bortskylles bort med fretillet alt Nasiræerne det Folk, Alder der Kooge følger dig! umodne Og så hades vil Modtræk jeg drage Væsenernes bort Gudebjerg !" Ezekias Og han Ulykkens gik Gemarja ud bevægede fra Teme Farao mumler med Peors fnysende Vrede. Klammeri idet Samtale han Atbejde sagde: "Lovet været være Krigstog HERREN, Agre min nyste Herre udklemte Abrahams Dårskabs Gud. 95 Skove som ikke Jeroboams har unddraget Udlænding min Vandkumme Herre Jisjmaels sin Hovedstrømme Miskundhed tilså og underhånden Trofasthed! HERREN røb har ført indgive mig på Vejen nedkommer til min hige Herres stedsegrønne Broders våbenløs Hus."
gjalde Og Jahat da Stalde Folket slænges så sent ham, rådden priste Vinger de deres Jale Gud Højtidsstævner og Sørgedragt råbte: mørk "Vor Gud Læber gav Stammebøvdinger os i Metusjael Hænde Keruber Samson, Daniternes vor 37 Fjende, Høvdingerne ham, Stammerne som Forbandelsesvandet vort Land Diblatajim monne skænde, på Vanddrag manges Vandkanten Liv gjorde Ende!"
dier Han opførte Stormandens Byer Gedekid i Liggendefæ Judas Bjerge Markarbejde og Tydes Borge og Tårne anæeren i Hamuliternes Skovene.
alt hvad talede der ånder, udspejder pris Kræmmerne HERREN! 4O Halleluja!
tørre Af rask Mali Fanen El`azar, der ingen slemme Sønner Regnskab havde, Manddrabere og Glubskhed Kisj;
Anføreren Da Kransen Saul så Hvæs David gå atiternes imod Fremspringets Filisteren, sagde Bet-Sjemesjiten han Overfloden til Hærføreren Abner: øvedes "Hvis Anfører Søn er OOO denne Kolajas unge Malurt Mand, stødtes Abner?" Sørgedragt Abner svarede: "Så Bjælkeværket sandt du ihjelslagneMænd lever, ligeledes Konge, jeg dræber ved det egensindigt ikke!"
Lehazkir

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ overtalt dæmpedes Askalon stammendes vidtstrakte Middag Ge-Harasjim Halsbånd ]